Gold Sparkle

Den nya trenden är ju att ha Minx-naglar (tunn plastfilm som fästs på naglarna med värme, och som tas bort genom att värmas upp igen och skalas av). Man ser naglarna på t.ex Samantha i SATC 2 och Rihanna, finns i alla färger och olika mönster, jag har fastnat för dom guldiga naglarna. Eftersom det nog är dyrt och jag gillar att byta nagellack ofta så bestämde jag mig idag när jag var på Börjes att köpa ett guld-glittrigt nagellack, nästan i klass med Minx-naglar ju.



Köpte Gallery Colors - Gold Sparkle, torka snabbt och fin guldig färg (mörkade i verkligheten) 29:- kostade det , billdigt och bra.

Duger det inte lika bra tycker du?

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0