Skåneland....

I Torsdagskväll styrde jag, Emma och Anna bilen neråt i landet, Trelleborg. Jag skulle på en intervju i Malmö så vi åkte ner kvällen innan till mitt hus så vi inte behövde åka så tidigt på Fredagen sen. Stannade på vägen och köpte hem Donkenmat, chips och dipp, vi mös till det riktigt ordentligen. Jag bjöd dit en kompis till mig som även han hade en kompis med sig, blev att kolla på Troja och sen förvandlade vi en dubbelsäng till trillingsäng och sov.

Åkte från Trelleborg vid halv 10, tog lite tid att hitta till dit vi skulle men till slut kom vi fram. Jag gick på min intervju (dumma psykologtest), jag var så nervös innan. Mötte upp flickorna på stan och käkade lunch och sen blev det shopping för min del, dom andra 2 hade ju redan "gjort stan" medan jag var borta.

Tog bilen hem till Tingsryd igen, hamnade i bilkö på motorvägen (!) men det lossnade till slut och vi kom hem välbehållna



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0