Underbar tid

Vilken dag det varit idag för fröken Clarberg.

Började ju med att jag skynda mig jättemycket för att sedan komma på att det var 45 min. senare och sen väl på jobbet var det underbart, GU vad man blir glad av att jobba med barn. Idag har det varit barn som gått på sommarlov så fick en lite sommarpresent, så rart av dom. Kommer sakna dagis sen när jag slutar sista Juni, jag trivs så bra med personal, föräldrar och framförallt BARNEN.

Kommer vara både glad och ledsen när jag ha min sista dag, har fått vara med om så mycket roliga saker och fått mer erfarenhet, jag är glad att jag fick chansen att jobba på dagis i 2 ½ månader.


Gulliga presenten

Godnatt! imorgon blir det jobb igen, tog på mig stängningen. På kvällen ska vi fira min syster som fyller år imorgon, ska bli mysigt och träffa släkten (inte varje dag man träffa dom även om man bor i samma by)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0