Puss på dig min prins

Sitter och följer bröllopet ännu på tvn, att det kan vara så spännande med bröllop vet jag ej. Ikväll har det varit mycket lugnt, syster och busungen är här medans pappan i familjen är hemma och har kluns-fest (tydligen den som förlorar mest klunsar under säsongen ska fixa fest åt dom andra), tydligen förlorade han.
Har ätit mycket god mat hela familjen och sedan har vi bara tagit det lugnt som sagt, alltid mysigt sådär att samlas alla.

Victoria fick sin prins idag, jag har redan min <3

Imorgon blir det troligen en runda till Ronneby på loppmarknad, på kvällen blir det bio. Alla snackar om Sex and the city 2 så det är ju klart att man måste kolla den, vi ska in ett gäng tjejer. Har hört både gott och ont om den så upp till bevis.

Nu ska jag kolla vidare på bröllopet och sen sova. Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0