Blir galen....

Kan fortfarande inte få in bilderna på datorn, är även min webcam som inte funkar nu heller. Hade tagit massa roliga kort idag ju.

Imorse blev det som vanligt morgonpromenad i det underbara underbara vädret, hög musik i öronen och trevliga människor mötte jag mig med. När jag kom hem blev det storfrukost (som vanligt) och sen blev det att göra iordning sig för dagen.



Emilia kom direkt från skolan till mig, allt för längesen man träffade henne nu. Från att träffades varje dag till att typ ALDRIG träffas är lite knäppt ändå, jag och millan gick i samma klass i högstadiet och gymnasiet. Tog en billig fika på BÖÖÖRJES (Kaffet kostar bara 1,5:-) och snackade lite skit. ÄLSKAR SKVALLER, få reda på så roliga saker som man egentligen inte vill eller bode veta.



När jag hade skjussat hem Millan blev det hem och ta de lungt. Sitter här i min säng nu och kollar lite tv. Imorgon blir det jobb igen, 11-18. Får blir en "promme" imorgon igen, Morgon, kväll eller både och!? den som lever får se.

Ha de bra mina vänner!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så mycket! :) Kram kram

2010-03-03 @ 23:11:16
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0