KÄÄÄÄÄLMAR

Nu sitter jag här igen..... i Kalmar!

Efter jobbet igår skynda jag mig hem, velade lite om jag skulle åka innan jag satte mig i bilen och körde och körde till jag kom fram till Kalmar. Åkte ju till Kalmar för att jag blivit bjuden på 20-årsfest. Kände ju ingen mer än dom som bjöd mig, min kompis och en kompis jag lärde känna från förra gången jag var här så lite jobbigt var det. Helt plötsligt när jag kommer från toan så ser jag en tjej jag kände igen, gick fram och såg att det var en tjej vars har en lillebror som spelar i Tingsryd AIF, som jag gått i samma skola som, min kompis varit ihop med och som jag bor granne med så man känner ju honom kan man ju typ säga. Fick höra massa saker om henne och hennes "FD killar på G", lite roligt:P Världen är SÅÅÅ liten så liten....

Grym fest uppe på ett tak med Asti, kunde de bli bättre? NO! Stack ut på ett ställe sedan, inget jag egentligen tyckte var så kul men fick ju hänga med, gillar ju Palace mer. Trodde jag skulle sluta dricka när jag såg den där lilla killen (trodde jag blivit galen)men han var visst så kort men sååå coool.

Sitter och inväntar lägenhetens ägare/min kompis nu, han var snäll så jag fick fick hela sängen men tror inte han blev ledsen för det, han fick ju sova med sin flickvän. Ska ner på stan en runda strax, känner jag måste får lite luft i mig.

Sen blir det att köra hem till Tingsryd igen för att kolla på hockeybockey, Tingsryd spelar mot Sundsvall idag:)


HAHA ful bild men de är jag!
(Enda bilden jag hittar på Davids dator, vi var ju på Cypern samtidigt
)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Ella

fin blogg:)

2010-03-27 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0