Nytt jobb...

Har ju glömt att berätta att jag fått en nytt jobb, eller ett till jobb kan man ju säga. Jag har ju jobbat på Ica sen jag var 14-15 år med ett undantag en sommar då jag ville prova något nytt. Nu har fått chansen att jobba på ett dagis i 2 månader och kände jag inte ville tacka nej, alltid kul att prova något nytt. Har fortfarande tider på ICA, ville inte ta bort alla eftersom jag trivs så bra där.

Hade en av alla mina praktiker på dagiset och trivdes verkligen där, personalen är guldvärda. Tycker om att jobba med barn, är ju lite av en clown så barnen verka tycka om mig med. Är ju ledare för barngympa, har en systerson och passat kompisars småsyskon innan så jag känner ändå att jag har bra erfarenhet av barn.

Börja i mitten av April - slutet av Juni så lite nervös börjar jag bli. Ska gå och hälsa på idag och checka läget.


Jag och Ville-bus

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0