TAIF...

Kan inte vara mer än glad just nu!
Tingsryd spelade avgörande matchen mot Hästen ikväll och har nog inte varit så nervös på riktigt länge. Kan säga att jag var redo att lämna matchen redan i andra perioden, Hästen ledde med 3-0 och jag såg slutet för taif.

Tredje period började och DÅ började matchen, efter 20 sek. gjorde Taif första målet och det var bara början. det blev 1-3, 2-3 , 3-3 och även 4-3 och när det var 3 min kvar gjorde hästen hockey 4-4. Trodde jag skulle spy, gråta och skrika samtidigt men höll mig ganska lugn.

5 min. in i förlängningen så gör Tingsryds Fredik Hansson avgörande målet, GAAAALET! Hela ishallen stod upp och applåderade. Hjärtat dunkade så fort och kände nästa glädjetårar, Taif is the shit!

Nästa match är på Söndag med mot vilka vet man inte än. Hoppas att det går hela vägen för tigrarna iår, har varit skrämmande nära dom andra senaste åren så komigen nu Tingsryd



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0