Internet helvete

Blor ofta galen och nu är jag de igen. Vårat internet är såå kasst här i huset, vi bytte av någon anledning men icke blir det bättre. kan bara inne på internet ca 30 min sen stängs det av och sen startas de igen efter ca 30 min igen, irreterande? bara förnamnet!!!

Vill iallfall informera att min helg har varit riktigt bra, lugn och skön. Var en runda i Växjö både Fredag och Lördag, gjorde massa kap såklart. Imorgon blir det jobb igen och hela veckan slut, alla dagar utom Lördag och då blir det party på kvällen. Min kompis från Schweiz kommer till Växjö (han har pluggat där innan) så måste ju festa med honom innan han sticker hem igen.


Alain

 Hoppas denna veckan går fort!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0