Sugen på en liten...

Var ju på personalmöte innan och i slutet av mötet så stack vi hem till en gammal arbetskamrat (jag har aldrig jobbat med henne) som fick barn för några veckor sedan. Blev bjudna på jättegod mat och vi hade det så mysigt där ute i uterummet. Klart vi inte kunde hålla oss bårta från babyn, hela laget runt fick hålla. Det tog emot lite att lämna bort den lille till Jessica jämte mig men till slut så fick jag ge mig.

Var ju inte längesen mitt busfrö var så liten så jag kan ju säga att jag är van vid att hålla under huvud och jag sa nog repliken "awww jag vill med ha en bäääääääbis", men min tid kommer väl den med.

Okej han fyller 2 år i år, var väl ett tag sen ändå!

Slutade med att babyn somnade och vi började snacka snygga killar istället, nu vet jag vad Sara faller för ;) Alltid kul och lite skit ibland, inte direkt sånna saker vi snacka om i personalrummet på förskolan.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det jobb.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0