Tutalt slutt

Totalt slut i huvudet är jag.

Kvällen igår blev inte riktigt som vi tänkt oss, men den var bra ändå. Blev bjuden på mycket god mat och gott vin hemma i Emmas hus, fortsatte med roliga sånglekar och norsk karioke och slutade med att vi shakeade rumpa på Emmas vardagsrumsgolv. Skulle egentligen ut men till slut blev det inte så, litelite besviken.

Emmas present (Shaker,is snapsglas, måttglas + drinkbok)

Emma var nöjd!

Idag har jag bara busat med busfröet, han är världens bästa unge. Var borta en runda på Börjes och fikade lite, tur att mamma var med för mitt under fikan så kom jag på att jag skulle sälja bingolotter just idag, blev bara att springa iväg och börja sälja.

Ikväll blir det mys nere i Korpalycke hos en vän, huset var tydligen tomt. Ska laga lite mat och snacka lite skit blir det nog, längesedan nu gänget var samlat så ska bli nice.


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0