Utflykt till en bondgård....

allas dröm! (en 5 årings iaf).

Idag har det varit en "dubbel-jobb-dag", först på dagis och sen nu ikväll på Ica. Är lite småseg nu, är väl inte konstigt men ändå.

Imorgon ska vi åka på utflykt med dagis, till en bondgård någon mil bort så vi ska åka buss. Ska bli kul och komma utanför grindarna på dagiset, se hur barnen är utanför lixom. Vi ska inte äta på dagis imorgon så man ska ha egen matsäck med sig, bruka alltid bara vara barnen som har matsäck när vi har utflykter men imorgon är det även vi fröknar, inte ofta man äter matsäck sådär nu för tiden. 
Jag är mer spänd för morgondagen än barnen känns det som, ska upp tidigt imorgon och rulla mina mackor och stoppa festisen i min väska.

Nu ska jag strax hoppa i säng men innan ska jag ringa ett samtal, sakna lite!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0