Utmattad, trött och NÖJD!

God kväll alla glada!

Sitter utmattad i min säng just nu men glad är jag, ska strax hoppa in i duschen och sen blir att sova. Tog en kvällspromenad nu ikväll och jag är en sådan som ställer en timer på hur länge jag ska gå sen när klockan plingar så är det dax att gå hem. Idag när klockan plingade och jag var nästan hemma så kom det en så bra låt i öronen så när jag såg mitt hus gick jag bara förbi det, slog mig tanken att kanske vända på det. Istället för ställa en timer och det ska plinga så sätter jag tidtagarur och så går jag så länge jag vill och orkar istället.

Till slut blev min runda som skulle vara på 50 min istället 1h och 28 min, jag är nöjd iallafall =)



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0