BLACK FRIDAY

Idag är det den stora dagen "BLACK FRIDAY" dvs dagen efter Thanksgiving och det är då ALLA gå ut och julhandlar. Det är som Sverige mellandagsrea men istället för att lämna tillbaka saker efter jul så är det folk som handlar alla sina julklappar just IDAG. Vissa affärer öppnade redan vid 00.00 inatt och några öppna vid 05.00 imorse och JO jag lovar att det är folk som står där och vänta för att få bästa sakerna först. Folk slåss och drar i samma saker, amerikaner är galna!

Vill ni veta varför dagen efter Black Friday då? Minst 2 DÖR varje år pga att dom står i dörrarna på Walmart och trycker för att vara först in och när dörrarna öppnas så springer alla såklart och blir då NEDSPRUNGNA, man förstår ju person nr 2 skiter i om person nr 1 trillade, klart man ska trampa på och få bästa saker. 

Nu har jag klätt på min svarta outfit och ska strax köra bort till Colorado Mills och kolla läget, om det nu finns något pakeringsplats. Eftersom jag och amerikaner inte klär oss likadant så bode det ju finns något iallafall som är billigt till mig, är sugen på att köpa mig en kamera men dom bästa är nog slut just nu.

Hoppas alla har en trevlig dag här i USA av mina vänner (håller tummarna att inte någon av er är någon av dom 2 som blir nedsprungna;)) och sen hoppas jag att alla i Sweden har det bra med och håller tummarna för mig att jag hittar något riktigt smarrigt.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: tina

allvar:O så grym! hahaha Ja har inte gjort, ja skulle bara driva me dem där hemma. Ja va i au pair skolan samtidigt som me din kompis BJ:P

2010-11-26 @ 20:24:04
URL: http://dtina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhahha jaaa! det är kul o driva med dem :D muhaha! Okej ja ska föröka göra ett likadant (: Ja bor i fort leavenworth kansas, en militärbas, men ska snart flytta till michigan:P

2010-11-26 @ 20:29:23
Postat av: tina

hahha kansas ligger precis i mitten av usa. Och michigan är i norra usa :P under kanada. aa tack så mycket =)

2010-11-26 @ 20:37:41
URL: http://dtina.blogg.se/
Postat av: Eliz

Kan det vara som en lördagsmorgon utanför Börjes??

Kram å sköt om dig!!

2010-11-26 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0