Chailatte på Starbucks + Storlek 27 = Sant

Lugn dag med inget på schemat, J var ledig idag dvs jag har inte haft L själv sedan förra Måndagen. Hoppas inte hon blir sur imorgon när hon inser att Mamma och Pappa inte kommer vara hemma med henne, bara JAG.

Idag har jag stannat inne hela dagen MEN när klockan blev 4 fick jag nog. Tog min bok under armen, promenerade till Starbucks, beställde en Chailatte, satte mig vid ett bord, började läsa OCH njööööööt. Folk tyckte nog jag var lite crazy för jag satt och skrattade för mig själv, kom till ett roligt kapitel i boken som var ganska generande och roligt.


är så fint med alla ljus överallt

Vid halv 6 började jag gå hemmåt, insåg att jag klätt på mig för lite kläder IGEN, att man aldrig lär sig. Hem kom jag iallafall fast såg ut som rudolf med röda mulen och J undrade vad som hade hänt för jag grät, fick förklara att vädret var lite kallare än jag trott såhär en Novemberkväll i Golden.

Nu ska jag strax sussa fast först blir det ett avsnitt "Ung och Bortskämd", råkade läsa på Aftonbladet att Lorenzo åkte ur, blev lite chockard så får väl undersöka saken.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0