dagen är över....

Dagen har varit lång men nu "äntligen" ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli 22.30 då J kommer hem och jag sluta jobba. Det har varit en blandad dag, mycket gråt och saknad till mamma och pappa (inte mina päron asså, även om jag saknar dom också). Vi följde schemat till punkt och prickar iaf även om tiderna kanske inte hölls men nu ligger hon och sussa den lilla prinsessan.

Imorgon ska jag en runda till Lakewood och prova en jacka, måste se om det är samma storlekar som hemma. Denna tiderna förra året så var det tydlingen snö upp till knäna så man får nog vara berädd med jacka och skor när snön plötsligt kommer.

Godnatt alla mina glada vänner <3

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0