Detta visste du inte.....

Om mig:


Jag har blivit bränd av en brännmanet på Malta och har ett ärr kvar på min arm

Jag hatar kanter på skina och andra pålägg

Jag tycker att Dolph Lundgren är skitsnygg (för sin ålder)

Jag går oftast till Babyavdelningen först när jag går in i en affär

Jag är rädd för att flyga



Jag har tvångstankar (Om jag öppnar min Brors dörr till hans rum (i tingsryd) får jag inte nudda mark innan den smälls igen)

Jag samlar på skor

När det är sommar saknar jag lukten av Dackehallen (ishallen i Tingsryd)

Jag har redan bestämt vad mina barn ska heta

Jag ska gifta mig med en norrlänning eller en dalmas



Eller visste du de? ;)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

bra med bloggar; då får man reda på saker o ting.

Btw vad är det för fel på smålänningar ;)

2010-11-15 @ 07:33:20
Postat av: Emma.m

Ellen jag visste allt det om dej ;) så känner dej rätt så bra! <3 saknar dina galna saker du alltid får för dej. Pussss

2010-11-16 @ 17:38:59
Postat av: Petter

Haha! Därför du alltid har så bråttom när du går igenom mitt rum?;)

2010-11-20 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0