En dag i staden

Idag fick jag ett shoppingryck och drog Downtown, var tvungen att fixa lite grejer som jag verkligen saknar nu när det är kallt ute. Trodde de öppnade 10 idag så jag var där lagom till dess men när jag kommer dit så är det 12 dom öppnar så jag fick gå till Tj Maxx istället, man hittar ju alltid lite grejer där. SÅKLART kom jag inte tomhänt därifrån, den där Ville är en bortskämd liten unge, vad han kommer tacka mig sedan. Hittade en skitsnygg pälsväst som fick följa med, jag är kääär.

Drog till Forever21 och tillbringade nästan 2½ h där inne, kom ut med bra och ha saker. Halsduk (vill man ha en stor halsduk är det på killavdelningen man ska leta visst), stickad tröja (perfekt under skinnjackan), vantar (avklippta toppar), "skinn"byxor (gryyyymt snygga), undies (kan aldrig mer för mycket underkläder) OCH ett skärp skulle följa med mig hem (därför jag åkte dit) MEN när jag gick in i provrummet så tog hon som stod där skärpet och när jag gick så gav hon inte tillbaka de.

Åkte hem efter några timmar i Downtown, hade så ont i fötterna men det var det värt. När jag kom hem åt jag knäckebröd och avocado, har jag berättat att jag kan typ leva på de?



P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0