1 2 3 Sake Bombs

Nästan nyss uppstigen och trött det är jag, igår var vi ute på partaj. Tess smsa mig på dagen och undra om jag skulle hänga med till Opel (sushibar) på kvällen och eftersom jag inte hade något att göra så tackade jag JA såklart. Drog till Tess och Johan vid 8 för att dricka lite öl och snacka lite skit, alltid lika roligt. Jag träffade Annabell som också är au-pair och som jag även träffade förra helgen men såklart har jag inget minne av det, crazy Ellen.

Drog downtown vid halv 11 till baren där dom direkt beställde in Sake Bombs, såklart tittade jag på och tog kort eftersom jag var chauffören för kvällen. Träffade D.M på stället, han var där med sina kompisar och han försökte få med mig till ett annat ställen men ICKE, åker jag dit med 7 kompisar så stannar jag på de stället där dom är, här tofflas det inte. När dom tröttnat på sina bomber så gick vi vidare till Kariokebaren som vi var på förra helgen, dock var klockan förmycket och man kunde inte sjunga mer om man inte redan lämnat in önskemål men blev att man sjöng med iallafall.

Drog hem vid ca 02.00, stannade på Burger King, åkte hem till min säng och upptäckte att dom glömt lägga påå ost på min hamburgare(jävla bk), pratade med min bror i 3 min och när sänglampan slocknade då slockande Ellen Clarberg med!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0