Friterad Sushi

MornMorn!

Nyss uppvaken efter en låång natt, har gått upp 6 nu varje dag på senaste så min sovmorgon till 9 idag var underbart skönt.

Igår efter jag slutat jobba så kom J ner och frågade om jag ville följa med och äta Sushi med hela familjen+vänner, såklart tackade jag inte nej. Vi var 5 vuxna + 2 barn, vi fick in en hel BÅT, har aldrig sett så mycket sushi på en och samma gång. Smakade friterad sushi igår (inte så nyttigt i know) och det var de godaste sushi jag någonsin ätit.

När vi kom hem stack jag till mataffären och handlade till mina köttbullar som jag ska ha med mig till mitt au-pairmöte idag. Vi ska träffas i samma hus som förra gången så gäller att inte köra vilse som förra gången, dock ska J med denna gången så går nog bra. Vi ska ha med oss något ätbart som kommer från ens land, såklart gör jag shitballs (kötbullar). När jag handlade igår hade dom såklart inte blandfärs som min pappa sa man skulle ha men på mitt recept på nätet stod de faktiskt att man kunde ha bara Nötfärs, hoppas dom blir bra i alla fall.

Nu ska jag göra mig iordning lite, sedan äta frukost och sedan en runa borta till gymmet.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0