GALEN!

AHHHHHHHH.....jag blir verkligen galen eftersom jag verkligen inte har någonting att göra. Kan inte ringa någon för alla jobbar för långt bort.

Imorse vaknade jag 11 istället för 8, jag hatar min mardrömmar så mycket. Var meningen att jag skulle träna idag men känns sådär att dra dit klockan 11, visst jag kanske ångra mig lite nu i efterhand men.

Imorgon är det Thanksgiving här i USAet, bara sådant man sett på tv ju. En stor fet kalkon i mitten av bordet och MASSA med mat, får se hur det är i verkligheten. Ska fira hos J´s syster i Fort Collins, vi är ca 10 pers+2 hundar.

Jag är inte taggad till någonting just nu faktiskt, vill bara träffa mina underbara vänner i Sverige och mysa och skitsnacka nu.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0