Maskerad + Fest = Halloween

Hade hoppats på att få ta några drinkar men icke, blev jag som fick köra eftersom det var min bil. Målade oss och gjorde oss iordning för halloweenfesten i downtown Denver. Till slut var vi en Dracula + 2 djävular som var sugna på fest, jag tycker jag var lite tråkig men orkade ine bry mig.
Måste sett roligt ut om en polis hade stannat oss, kan inte vara var dag dom stoppar någon och så är det en Dracula. När vi kom dit kryllade det av folk och alla hade så roligt kostymer, fattar inte var man får sina ideér ifrån. Stället vi var på var ett hotell så vissa rum låg ut mot dansgolvet, vill inte ens veta var et rum kostade men det hade nog vatt grymt och ha förfest, fest och efterfest på samma ställe. Den bästa utklädnaden under kvällen tycker jag en kille hade som var utklädd till en Avatar, visst vissa av dom med maskern var med äckliga men det är något annat att lägga ner flera timmar på att kroppsmåla sig.
Vi var lite missnöjda, i hade höga förväntningar på stället eftersom vi hade lagt en del pengar på det. Det var mer som ett mingelställe än ett partyställe, dom flesta satt ner och det var inge vidare bra musik. Jag är ändå glad över att ha sett så mycket folk som är så seriösa med sina halloween-kostymer, det var tur jag inte drack något.
Gav upp vid 1, åkte hem till Golden där vi stack till Burger King och sedan blev det en snabbis till en "efterfest" för mig och slutade med att jag kom hem med tårar påväg.

Tack E och A för en trevlig halloween

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0