Har gjort 2 klipp idag!

Ett bra och ett dåligt!

Klipp ETT: Förstört mitt hår!
Beställde tid igår för klippning och slingning av mitt hår, har sådan hemsk utväxt. Fick tid hos samma frisör som J har och hon är jättefin i håret så tänkte jag skulle bli lika fin. Frisören var jättetrevlig och gullig och jag förklarade hur jag ville ha det, INTE uppklippt och INTE kortare än till axlarna (dvs ca 5 cm skulle av). Jag satt och läste tidningen och jag såg hut mitt hår åkte av, mer och mer och mer. När hon sedan var klar så såg jag ut som en tant, var nära på att börja gråta i frisörstolen, det kom i bilen istället. När jag kom hem började jag platta det och det är helt hackit och färgen är fläckig. Blir att ha det uppsatt till det växer ut!!!


Klipp TVÅ: Köpt snygga skor
Var och hämtade mina skor idag på Aldo, grymt snygga är dom. Dom var lite stora men ska lägga in en sula så kommer dom sitta som en smäck. valde mellan bruna och Svarta men tog dom bruna till slut, kom på att jag inte har så många bruna skor.
Dom är perfekta nu till Vintern med gummisula, Forever21´s skor håller inte kyla!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

klipp 1- du vänjer dig

klipp 2- snygga sko

2010-11-14 @ 10:50:16
Postat av: Frida

Jag tycker håret blev fint:) Och skorna oxå för den delen pusspusss

2010-11-14 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0