Hoppas jag kan låna bilen....

Nu faller tårar längs min kind igen, vad är det med mig? Saknar alla fina människor hemma i Sverige!

Idag var jag uppe med tuppen, kändes skönt att gå upp tidigt även om man är ledig. Tog en runda bort till gymmet och körde 40 min och sen när jag tröttnade på gymmet så gick jag runda på 40 min, vädret är kallt men perfekt att powerwalka i.

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Björn skrev sms igår och undrade om vi skulle hitta på något ikväll och sen nyss skrev Kristina och undrade om jag ville följa med på Konsert, Joshua Radin. Något händer iallafall, hoppas jag.

Nu ska jag ta en dusch och sedan kanske jag drar ut en runda, hoppas jag kan låna bilen.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0