Jelly Beans

Sitter och knaprar på Jelly Beans nu för tillfället, konstigare godis finns det inte. Att ens komma på tanken att sätta smaken "smörpopcorn" på en godisbit, men äckligt gott är det.

Snart vakna L ur sin nap och då ska vi ut och gå en promenad, var inte ute i förmiddags för det blåste så mycket. När J kommer hem från jobbet ska jag dra till gymmet, kände att min träning här i källaren inte gav så mycket eftersom jag hade mer koncentrerade mig på Jerry Springer än på min situps.

Ikväll blir det en runda bort till R, vi har mycket att diskutera. Det går inte för sig att snacka bullshit bara för man full, sånt kan man inte skylla på.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0