Rapunzel Rapunzel släpp ner ditt långa hår....

När jag kom till Mills igår så var pakeringen fullproppad så jag körde vidare till Cherry Creak istället, hade tur att få den sista pakeringsplatsen innan dom satte upp en skylt att det var fullt. Det var fullt med folk och alla hade tusen påsar, jag blev facinerad av allt folk, Jag själv insåg att Black Friday kanske inte var något för mig, jag hittade ingenting. Jag tror att dagen är bra om man vet vad man ska köpa, är man ute efter en tv, kamera eller en Ipad så är det ju billigt men inte något annat. När jag var påväg hem från Mallen så fick jag ett sms av J som undrade om jag vill möta upp dom på Mills och kolla på bio, tackade såklart inte nej. Vi var 5 vuxna och 2 barn som kollade på Tagled (Rapunzel), en av dom bästa barnfilmer jag någonsin sett (efter Shrek).

Efter bion drog jag en runda till Best Buy och skulle se om det fanns någon bra kamera men som sagt så var det mycket utplockat. Även där var 100-tals folk och alla hade 5 tvappareter och 4 mobiltelefoner var, heeeelt sjukt.

Stannade till på mataffären när jag skulle hem och då ringer jag Björn (som skulle komma på kvällen) och han berättar att hans bil inte startade där men såklart så skojjade han, blev ganska sur där ett tag. Körde hemmåt och där stod Bj och frös utanför, tror han är rädd för J&J;). Plockade ihop lite glass och mös ner oss i soffan och kollade på The Holiday som förövrigt är världens bästa film. Blev inte så mycket filmtittande, mer skratt åt BJ´s förkrymta tröja och någon slgas kittel-lek.

Vid halv 1 rullade Bj´s bil hemmåt till Castle Pines och jag hoppade i säng och somnade på direkten. Ännu en rolig kväll att minnas, man har aldrig tråkigt med Björn.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0