Snart redo för en kall vinter i Colorado

Idag har varit en seg dag för mig, somnade 04.00 inatt pga 2 fyllon. Drog mig upp ur sängen vid 11 och sedan satte jag igång och städa lite. Vid 1 kom Björn och hälsade på, alltid lika trevlig med besök. Vi gick till ett café och satt där i 2 h (om inte mer) och bara pratade, myspys var det. När vi kom hem lyssnade vi på musik och Bj låg i min säng och sjöng, han är gullig den där Björn.

Det är verkligen iskallt här nu, blir att beställa min jacka nu i veckan. Ska spreja mina skor med så dom håller sig och sedan är jag redo för en kall vinter här i Colorado.

Imorgon blir det jobb och träning, var ett bra tag sen jag var på gymmet nu.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0