Stripparobic + Shape

Att jag ens gör de!

Idag när jag bläddrade igenom filmboken med alla filmer så hittade jag Carmen Electra´s Stripparobic-skiva, satte på och började träna så smått men blev bara FÖR porrigt:P Sen hittade jag en till skiva som som hette Shape, tydligen ska man komma i bikiniform. Känns så löjligt att stå framför tvn och göra övningarna och ännu mer töntigt är det när hon som håller i de berättar hur bra man är, det vet väl fan inte hon om jag träna röven av mig.

Till slut stängde jag av och körde egen träning samtidigt som jag kollade Jerry Springer. J har lite olika träningsverktyg som jag låna, dock hittade jag inte hopprepet=/


HAHAHA


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

ser jobbigt ut!

2010-11-17 @ 06:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0