Sushi i U.S.A

Idag har varit en lååång dag för Mrs Clarberg. Har varit på storytime som vanligt och en snabbis till Starbucks och chillade i solen.

Nu ikväll hörde Emma av sig och undrade om vi skulle hitta på något, var meningen att vi skulle gå på Mamma Mia ikväll men biljetterna va för tok för dyra för oss fattiga au-pairer. Efter att gått runt med chill-kläder hela dagen så kände jag för att sätta på mig klänning (min långklänning blev kortklänning) och klackar. Emma och en annan au-pair kom och plockade upp mig vid halv 8 för att sedan sticka och käka Sushi. Har käkat det innan men inte här i USA så man tycker jag bode kunna äta men var nog FÖR längesedan jag åt de för pinnarna ville inte där jag ville dom skulle. Satt och snackade lite skit, jag satt mest och lyssnade men det var intressant det med.

i know min bh syns


På Lördag är det avskedsbarty för Emma, hon sticker på Tisdag. Vi ska första till en Karioke-bar och sedan vidare till uteställe för dom som är 21. Blir nog lite knäppt när hon är borta men jag kommer vänja mig jag lovar!

Imorgon blir det jobb 06.15-23.00, en RIKTIG långdag. Har gjort ett schema som vi ska följa imorgon till punkt och prickar, nu kan ingen stoppa mig och L.

Godnatt alla glada och du!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0