Swedish meatballs

GUD glömde ju publicera mitt inlägg innan, får skriva om det.

Idag har jag gjort köttbullar till mitt au-pairmöte idag, det kunde gått bättre. Hade pappa på skype så han kunde förklara vilken ordningen jag skulle göra allt i. Dom första blev brända men det gick bra för mig till slut. När vi kom till mötet och jag skulle ställa fram mina meatballs så var dom röda inuti men såklart var ju PATTI sååå snäll och ställde in dom i ugnen så dom blev perfekta till slut.

Jag tycker att möterna vi har varje månard är ganska onödiga, visst det är kul att träffa alla andra au-pairer som är liak dåliga på engelska som mig (vissa sämre, jag lovar det går) MEN det snackas inte om något roligt alls. Idag var alla host-mother´s med och dom satt i ett rum och vi satt i rummet och tydligen hade en "mamma" suttit och pratat jättehögt om tjejen som var i hennes familj och samma tjej satt vid mitt bord, lite mer diskret kanske!?

Det var jättegod mat från överallt i världen, jag brann typ upp när jag åt mat från thailand (STARKT).

Nu ska jag sova, blir jobb mellan 9-12 imorgon och sedan får jag se vad som händer på kvällen.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: pappsen

dom ser goda ut köttbullarna, man kan lägga ett lock över och eftersteka dom lite så blir dom färdiga

2010-11-19 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0