Världens bästa Bj

Igår var en galen kväll!

Björn kom vid 7 och sen stack vi direkt och käkade på Woddy´s, ni vet stället "ät hur mycket pizza du vill för $9.99", men igår blev det hamburgare för mig istället. Satt och lojjade oss mest, man kan inte ha tråkigt i Björn´s sällskap. När vi käkat färdigt drog vi hem till mig i hans snygga sportbil och kollade på film, blev Mr Deeds. Klockan blev mer och mer och vi blev mer och mer flammsiga, till slut ballade allt ur och vi satt och skrattade åt allt och då menar jag verkligen ALLT. Jag har inte haft en så rolig "lugn" kväll på länge, hade ont i magen när Bj hade lämnat Golden.

Björn är världens skönaste människa, killar ni bode SE OCH LÄRA av denna grymt coola kille.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0