En Mojito tack!

Igår efter J´s jobb så åkte vi till Cheery Creek Mall, älskar de köpcentret. Köpte mig en tröja som jag för typ 2 månader sedan hittade men vågade inte köpa, igår hittade jag den på rea för $10 (=66:-). Hittade lite andra saker också på Urban Outfitters men åker tillbaka någon gång under veckan och införskaffa mig de.

När vi kom hem käkade vi pizza och sen bestämde vi oss för att åka till en bar, eller J&J frågade om jag ville hänga med DOM ut. Alltid kul att se lite andra ställen, det var downtown men inte DOWNTOWN. Köpte en drink och började mingla runt bland allt folk, tydligen var det massa av J´s skolkamrater, hon pluggar ju till läkare. Jag pekade och hon berättade om personen och sedan presenterade mig för alla heta läkarstudenter som gärna får ta hand om mig i framtiden,haha.

Jag pekade och pekade och helt plötsligt så säger J:"JAAA, han kan svenska du måste prata med honom". Tydligen hade killen bott i Lund och pluggat där så visa svenska ord kom ur hans mun. Han var blond, muskulös, vita tänder och såg verkligen svensk ut. Vi stod och pratade en lång stund, han o jag. Han undrade vart jag gjorde här och jag berättade att jag var au-pair hos J&J, smällde honom på axlen och sa "sååå behöver du en swedish-nanny så vet du vart jag finns", han bara skrattade. Han frågade även va jag tyckte om Colorado och jag RÅraggade även denna gången med : "Jag kommer ju inte in i landet om jag inte gifter mig så, såååå ska vi gifta oss", han skrattade igen. Blev en sådan pinsam tystnad sedan och jag gick bort till Jessica som stod med hennes tjejkompisar och de första dom säger när jag kommer till dom är "ELLEN, han är bög, den blonda killen är bög", där har jag stått och gjort bort mig och berättat att jag kunde vara hans nanny och sedan fria till honom, ELLEN CLARBERG!!!!!!

Efter många drinkar och mycket spaning så gav vi upp och åkte hem till lilla Golden igen, till en varm säng.

En av dom roligaste kvällarna på länge, även barer kan vara roliga.
Tack J&J!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof

Ha ha - du kan väl försöka omvända honom;)

2010-10-16 @ 22:27:26
Postat av: Carolina

vad roligt att du gillar min blogg :)



kram!

2010-10-17 @ 00:13:43
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0