Levis Strauss & CO

Händer inte mycket om dagarna nu. MorMor´n kommer på Lördag och stannar till nästa Lördag och innan dess är J ledig så jag är "ledig" från barnpassning, vad ska man hitta på.

Idag när jag skulle möta upp Björn (annan au-pair) så såg jag på håll en skit snygg sportbil och tänkte "åhhh kolla den bilen, fan va snygg".. 2 min och så hoppade han ut ur den, BJÖRN. Vi tog en fika och snackade massa skit. Björn är nog den coolaste människa jag någonsin träffat, han vet vilka knappar han ska trycka på för att man ska skratta och må bra:P. Han var tvungen att jobba så blev bara en fika (typ) och sen stack han. Kanske blir utgång imorgon, han och hans poolare skulle ut downtown.

Snygg-Björn från Göteborg (bra kamera jag har)

Idag var jag borta på Colorado Mills en snabbis, var tvungen att köpa lite småsaker. Var inne en snabbis på Levis´s outletstore och hittade SKITsnygga jeans, 40$ (280:-). Älskar att alla snygga lite dyrare märken är så billiga här. Jag kommer har ångest sedan när jag ska hem hur jag ska få hem allt, men tar de :)


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0