LÅÅÅÅÅNG arbetsdag

05:45 ringde klockan nu imorse, har ändå haft en hyffsad natt i skillnad till förra. Idag blir det en låååång arbetsdag för mig, jag ska väcka lilla L och ska även lägga henne ikväll. Var meningen att vi skulle ut på långpromenad nu på morgonen fram till lunch men istället var rörmokaren tvungen att komma så vi får nog ta en tripp när hon vaknar efter sin middags-nap.

Enligt min telefon ska det åska här i Golden idag, sålänge det inte är iskallt så njuter jag av vädret här i Colorado/USA. Igår hade jag en tunika, tights och en jeansjacka, svettades ihjäl när jag skulle hem från Starbucks. Går rykten om snö på Måndag, den som lever får se!

Nu skriker flicke-barnet och det är dags för min arbetsdag att börja.

Hoppas alla får en bra dag!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0