Moncler

Om ni inte visste det innan så kan jag ju berätta att Colorado är vinter-stat, dvs det blir väldigt kalla vintar men även kan det vara mycket varmt också. Jag har bestämt mig att köpa mig en riktig vinterjacka, inget halvdant. Emma visade mig en hemsida med billiga jackor, blev chockad över priserna. En Canada Goose-jacka för 200 dollar, asså i Sverige kostar ju en goose 7000 kronor.

Jag har fastnat för märket Moncler, har redan en goose hemma i gaderoben så känner kanske onödigt att köpa en till (eller?). Blev lite smått förälskad i jackan nedan, nära jag klickade hem den på direkten men måste ha lite smakråd först.

Vilken färg tycker du är finaste? Svart, Khaki eller Brun?

 

Har ju sett att Kissie-Mjau har köpt sin moncler för 7000:- på NK, eller just de....Hon är ju stenrik så hon gillar nog att lägga dom pengarna, blir ju bättre på bloggen ju mer det kostar menar jag ;)

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0