Someone is dead but I do not know who

Jaha, då sitter man utslagen i soffan efter mina fullspäckade dag (NOT).

Morgonen började med ett PowerTraining-pass, kanske skulle börja dagen med en frukost men såklart drog jag direkt på träning. Under passade som var som ett bodypump-pass så kände jag hur jag kände att jag skulle svimma och det svartnade framför ögonen x antal gånger, då ångrade jag såklart att jag ej åt frukost.

Efter träningen blev det hem och prata med folk där hemma i Sverige, saknar dom så mycket. Tog en snabbdusch och sen gjorde jag mig iordning för en fika på Starbucks, jag mötte upp..... öhhh.... Jag fikade med mig själv, mobbad som är;). Gick en runda i Golden City och kollade affärer, var inne i secondhand-affärena och spanade runt. Mamma och Frida, där skulle ni tycka om att vara bland allt blommigt porslin:)

När jag skulle hem så gick jag hela rundan runt parken och på varje flaggstång hängde flaggan på halv stång, undra vem som har dött för jag vet inte. Vädret här idag är konstigt, det är jättejätttevamt men det blåser som tusan och himlen är kolsvart, åskan är påväg tror jag nog.

Nu är jag hemma igen och har klätt på mig mjukis brallorna från Victoria´s Secret och kollar på tv, orkar inte hitta på något faktiskt. Det snackades om utgång men just nu känner jag verkligen bara för en hemmakväll i soffan med en bra film och godis typ (det är helg!)

Hoppas alla får en finfin helg!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0