Minnetonka

Dagen började som jag berättat innan till Denver på Farmets Market, skulle kolla på en vän till familjen som spelar i ett band. Drog på mig jeansen, stickade tröjan och jackan. Kändes knäppt att klä på sig så mycket kläder eftersom jag gått i shorts sen jag kom hit men som hemma i Sverige så är hösten påväg hit med.

När vi kom dit så började det regnade såklart, är glad att jag tog min jacka. Stod och kollade på hans band lite och sen gick vi och köpte kaffe (jag köpte varm choklad). Gick tillbaka och kikade på bandet igen, blev att ge upp efter någon timme i Denver. Begav oss hem och tog det lugnt, pratade med lite folk på skype.

Vid halv 3 stack vi igen in till Denver för Svenska Skolan, alltid lika kul och träffa alla svenska folk med söta barn med konstiga namn på sina barn, allt för att dom ska låta svenska.

Stack hem ännu en gång i regn och rusk. Tog ett snabbstopp på sportaffären här i Golden, har kikat in ett par så fina Moccasiner (min syster hade gillat dom). Kan inte bestämma om jag vill ha stövlar eller låga, skulle komma in imorgon igen. Stövlarna fanns inte inne i min storlek nu så jag måste vänta med att prova dom, men frågan är ju då om dom låga finns kvar så länge som det tar för stövlarna att komma så jag kan välja, vill ju inte ha båda.

Minnetonka
Vilka tycker du?

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-11 @ 17:09:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0