Vad gör man inte för en vän....

Igår när jag stod på Old Navy och provade ut flippflopps för "2 för 5$" så fick jag helt plötsligt ett sms av Emma där hon skrev och undrade om jag ville vara snäll och hämta henne på flygplatsen i Denver, kunde såklart inte säga nej. Emma skulle åkt med tjejen som var med i LV men sen kom hon på att hon visst "inte hade plats i sin bil" så 2 min innan flyget skulle gå så berättar hon de, okej?

Skyndade mig hem och bytte kläder och sen blev det att köra direkt, trodde jag kört vilse x antal gånger men till slut så var jag där.
Körde henne till sin bil och sedan åkte vi vidare till Donken där vi beställde 50 chicken nuggets och delade på, åt inte ens upp så fick bli en doggybag med sig hem, HAHA. 

Kom hem vid halv 1 inatt, huvudvärk så de smällde om det och trött som ett AS....men vad gör man inte för en vän<3



P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0