Amerikas största....

Vattenland!

jag visste att vattenlandet skulle vara stort men inte SÅ stort, man kunde till och med åka en lift upp om man inte orkade gå i parken (eller just de, vi är i USA). Vi kom dit vid halv 11 och mötte upp Emma, trodde vi skulle bli flera men icke. Vi smörje in oss lite snabbt sen var åkandet igång, det var rushkanor överallt och dom blev värre och värre. På nästan alla ruschkanor var man tvungen att ligga ner, hålla armar och ben i kors. Dom roligaste kanorna var dom som var kolsvarta och man inte såg NÅGONTING, kändes som man skulle trilla ur vilken sekund som helst. Det var en som det var massa dinosarier i som rörde på sig, skitläskigt.

Det värsta med hela dagen var att man var tjej, när men åkte ner för alla kanorna så åkte bikinibrallorna ner och ALLA såg min rumpa minst 1000 gånger under dagen men det hände alla med bikini så det va liugnt.

Det värsta som hände var sista åker, jag och Emma åkte tillsammans på en gul typ skateboard ner på en ramp. När vi börja åka ser vi en ekorre på sidan om rälsen och vi skriker rakt ut, den hoppar upp på rälsen, både jag och emma ser i huvudet hur vi åker på den stackars lilla ekorren och vi får blod över oss, i sista sekund hoppar den bort men då hade jag redan släppt benen och armarma som var viktigt att hålla UPPE PÅ BRÄDAN så vi föll som en sten när vi egentligen skulle "sväva" fram på vattnet.



Påvägen hem stannade vi i Denver på en festival som heter "a taste of Colorado", det var en matfestival som dom har varje år. Vi gick runt och kikade lite, kändes som typiskt Östersjöfestivalen. Stannade till halv 11 sen var det dax för mig och D att köra vilse igen, hur lyckas vi?



Var en mycket lyckad dag:)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt det ser ut!!! puss

2010-09-07 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0