Bakdekoration kanske?

Steg upp tidigt i morse för en morgonpromenad, såå skönt var de och vädret är kanon idag igen. Med bra musik i öronen kan man banne mig gå hur långt som helst. Tog en lååång dusch och gjorde mig redo för jobbdagen.
Ikväll blir det en till promenad, väntar nog till solen börja ner så det inte så lika varmt.

Har kollat lite kurser nu som man kan läsa, har lite ångest att sitta i skolbänken igen men det kommer säkert gå bra. Kollade på engelska kurs och sen såg jag att det fanns en kurs med bakdekoration, vet dock inte om man kunde läsa den men ska kolla upp de, hade varit lite skoj.

Förresten jag har stenkoll på hockeyn hemma, läser taif.nu varje dag. Dom vann i Lördags, firande med glass. Är lite ledsen att jag missar hela denna säsongen men det kommer ju mer säsonger i Allsvenskan, tror ju inte om åker ur i år liksom.


Kommentarer
Postat av: papsen

du får väl gå på hockey där !!

2010-09-20 @ 20:49:53
Postat av: Aleksandersina

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-02-22 @ 11:16:43
URL: http://aleksandersina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0