D I L F

Klockan är 9 dehär är Ekot....:P...

Dax för en viss Ellen att gå och lägga sig, eller iallafall lägga sig i sängen eftersom det är sista morgonen det blir uppstigning 05.45 innan helgen. Körde en runda bort till Safeway (matbutiken) och införskaffade mig lite småsaker, har kommit på att det är sjukt kul att bara går runt och kolla på vad det finns för saker här som inte finns hemma. När man har tråkigt och är ledig så är det Safeway man hänger på ;)

Måste kolla Idol innan jag somnar bara (om jag inte somnar), såg på aftonbladet att min favorit (killen som bodde på en på båten men inte gjorde det sen) skulle göra bort sig.

FÖRRESTEN så var vi på badhuset och gissa vem som var badvakt om inte den snygga badvakten, synd bara att L drog ner min bikini typ hela tiden och sa med mörkt röst "I want to see your boooobies" haha, busunge! Sen undrar jag om han kanske tror att L är min lilla flicka, även om L är världens sötaste (efter Ville) så har jag hört att killar tycker det är mer obehagligt med tjej+barn än om en tjej skulle stöta på en kille+barn, reaktionen skulle mer bli "åhhhhhhhhh kolla va snygg pappa som tar hand om sitt barn", jag skulle lätt dejta en DILF.

Loui Eriksson är en snygg pappa =D

Nej nu blir det hopp i säng som sagt!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0