Expedia i min ---

05.45 ringde klockan är i huset, dags för arbete. L sover nu men jag måste ju vara redo om ca 30 min-1 h att vara där och ta henne när hon vaknar upp ur sin sömn. Idag blir det en rudna till parken, sen är det som vanligt storytime på biblioteket och sen får vi se vad som händer mer.

Igår var världens tråkigaste dag, mitt egna fel men ändå. Jag var ledig och jag hade NOLL ideér på vad jag kunde göra, hamnade en snabbis på Starbucks och kollade på folk men där kunde man ju inte sitta så stack hem. Satte mig och kollade på tv, där hamnade jag hela eftermiddagen och deppade för jag inte kom på något att göra.

Något annat som är j*vligt surt är att jag såg igår när jag kollade min biljett till Las Vegas att det stod HELT fel, jag skulle åka 06.00 AM (morgonen) från Denver men istället står det att jag åker 9.27 PM (kvällen) och tydligen  är det så jag har bokat. Jag sätter mitt liv på att vi (läs: emma) bokade 06.00, antingen har Emma läst fel eller så Expedia dumma i huvudet. Är inte alls taggad på att dra dit längre, vem fan vill betala så mycket pengar för att komma dit  så sent på kvällen och åka hem halvsent på Söndagen!? Visst kan väl börja festa klockan 23.30 när jag kommer dit men då vet jag ju inte vart dom andra är, dom bokade ju sina biljetter tidigare därför åker vi inte med samma flyg. Kan boka om min biljett men då måste jag betala $150 och det gör jag verkligen INTE.

Är bara så besviken!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0