FSG

(F)örsta åket i USA!

Idag körde jag i USA för första gången helt själv, trodde det skulle kännas konstigt att köra men icke. Det är några trafiklysen som är lite mysko men bara att läsa på, tror jag körde mot rött några gånger lixom.

(S) som i Shopoholic

Var borta på Colorado Mills (köpcenter) idag och shoppade lite, var längesedan nu. Köpte mina skor som jag kollat på många gånger, var meningen att jag skulle köpa Easytone men när jag provade dom så var dom jätteklumpiga för att även ha på gym så fick bli ett par Runtone istället, killen i butiken sa att kan kunde både gå och använda dom på gymmet.

(G)lass framför fest!

Var meningen att vi skulle ut och festa ikväll egentligen men helt plötsligt blev klockan jättemycket så bestämde oss för att ut och roa oss imorn istället. Själv har jag en iskall Diet Coke och Persikoglass jämte mig nu som väntar på mig så tackar inte nej till en chillkväll, tänkte kolla ett avsnitt IDOL.

Godnatt alla!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: kör förskiktigt

2010-09-18 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0