Jimmy Danielsson

Var precis inne på facebook där en vän hade skrivit om någon som hade dött, när jag går in på länkarna så ser jag att det är en gammal TAIF-spelare. Visst Jimmy Danielsson spelade i TAIF för typ 8 år sedan men ändå, jag kommer ihåg att han jobbade på min pappas jobb så dom pratade alltid när dom möttes på ica och jag var med.

Kommer ihåg en match när Jimmy helt plötsligt började slåss med en spelare i motståndarlaget, bara det att pucken var i andra hörnet och dom fortsatte och slåss i andra delen av rinken.


Jimmy Danielsson
Jimmy Danielsson

Tydligen hade han krockat med sin MC påväg till ishockeyträningen. Hemskt när sådant händer =(

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0