Onepiece

Tydligen ska ju ALLA ha en OnePiece nu för tiden. Jag kommer ihåg när ni svenska vän Max som bor i Norge (jag tror allt började tror jag) hade en OnePiece på sig och jag började gapskratta för han såg ut som en jättebäbis, några månader blir dom poppis i Sverige med.

Kanske skulle passa på att köpa denna Onepiece, den är ju ganska passande till mig just nu faktiskt.

OnePiece

Ska jag vara ärlig så den är gräslig men GUUUD va skön den ser ut, tänk en kall vinterdag efter en långvarm dusch (som man bli iskall utan när man går ut ut duschen) att hoppa i denna sparkdräkt.

Tycker dock också att dom är ganska dyra, eller vad tycker du!?

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: pappsen

jag köper nog en onepiece

2010-09-16 @ 07:07:39
Postat av: Dessie

haha för ett par veckor sen så såg jag en sån dress på bikbok som var knall rosa och den var skit ful men var tvungen att prova den ... och resultatet var att den var var hur skööön som helst men inte den vackraste :D hoppas allt är bra kramen :)

2010-09-16 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0