Ska man flirta så ska man flirta med rätt!

Igår var en galen kväll. Emma hämtade upp mig kvart i 7 för att sedan köra vidare till Denver där hon först skulle på möte med sin organisation på någon bar, passade på att ta en drink. Sen körde vi hem till en kompis till en annan aiu-pair som bodde mitt i city. Blev att slänga på sig kläderna i väldans fart eftersom dom andra redan var klara men orkade inte bry mig så fick bli som de blev. Åkte vidare Downtown och drog till ett ställe där der var typ 30+, i sånna lägen känner man sig såå liten och barnslig, tog en drink sen stack vi vidare till ett dansställe istället.

SHIT vilket ställe, är nog ett av dom bästa ställerna jag varit på, musiken var grym. Tönt som man är och inte vågade prata med folk utan alkohol i sig (drack inte alls mycket) ) gick 100 gånger förbi men vågade aldrig säga något och när jag väl skulle hälsa hade han gått. När jag väl tog tjuren i hornen och gick fram till en tråkig kille som bara stod och glodde och sa "tjaaa...du måste ju dansa, komigen" så fick jag tillbaka "Asså, jag äger stället, jag är chefen, jag dansar inte"....ÖHHH EHHHH "okej HEJ     DÅ!".
Pinsamma Ellen!


Vid kvart över 1 satte vi oss i bilen och åkte hem till lilla Golden igen, innan dess käkade vi på Subway och chillade i bilen. För en gångs skull kom vi hem utan att behöva komma 2 mil iväg och vara vilse, eller jag glömde ju att det var Emma som körde, inte Dennis ;)
När vi kom hem käkade vi snickerskaka och sedan däckade vi båda i våra sängar, har dåligt samvete att jag inte var vaken när Emma åkte i morse bara.

Ikväll blir det på det igen, karioke på en bar här i Golden. Drinkar och sång, duktigt bra kombi!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0