Svenska skolan

försov oss på nytt jag och Emma, skulle gått upp vid 9 och gjort något men istället sov vi istället. Har tagit det mycket lugnt idag, sköööön-t.

Följde med J,J och L till Svenska skolan i Denver, var så konstigt att höra alla prata svenska. Det fanns ca 8 olika klasser med olika åldrar (3 år-vuxna), det kryllade med svenskt folk. Hon som är lärare för L´s grupp kommer från småland/halland, hon kom till USA som au-pair för 16 år sedan som 19åring och träffade sin man, flyttade hem ett år och sen åkte hon tillbaka hit och gifte sig, DE NI! När jag berättade att jag var au-pair var de första hon sa "AKTA DIG, det kan hända dig med", man bode kanske önska.....;)



Klockan är bara 21.15 här men jag är ganska trött faktiskt så hade tänkt jag skulle krypa ner och kolla första avsnittet av "Ensam mamma söker", älskar sådana töntiga program. En annan fråga är ju då, När kommer "Ensam Pappa Söker", jag skulle sökt direkt om det var en snygg pappa ;) Ellen älskars DILF´s;)

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0