Cheesecake Factory + Suite 200

Emma kom och plockade upp mig vid 6 tiden för att sedan köra vidare till Colorado Mills för lite shopping, råkade hamna där i typ 2,5 h så var lite orolig att jag inte skulle hinna göra mig redo för kvällen. När vi kom hem blev det en snabb förändring och sedan tog vi bilen downtown för att möta upp den franska tjejen Aurélie ([OH REALLY?]), hennes pojkvän och hans kompisar. Vi käkade på Cheesecake Factory, eftersom vi käkade en snabbis på Mills så var jag ganska mätt så fick bli en appetizers som var lika stor som en vanlig måltid, inte riktigt meningen. Drog vidare in på Suite 200 där Aurélie´s pojkvän hade fixat bord, gratis drinkar en hel kväll är INTE fel.

Skakade rumpa hela natten, dansade till och med uppe på dom där upphöjda sakerna men man måte bjuda på sig själv ibland=P. När jag och Emma skulle blåsa med läpparna så man blir ful på kort så spottade Emma ut sitt tuggemi i min drink, myyyysigt Emma;) Allt var supertrevligt men som förra gången så kommer mes-ellen in och förstör min kväll, men det var supertrevligt ändå. Påvägen hem stannade vi på Seven Eleven och köpte glass, drog hem och sov.


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0