Saker du kanske inte visste om mig....

01. Fullständigt namn: Ellen S F Clarberg
02. Ålder: 21 år
03. Vart bor du: Tingsryd i Småland  / Golden i Colorado
04. Bor tillsammans med: Mamma,Pappa och Petter / J, J och L
05. Husdjur: En hund som heter Figo / En hund och en Katt som heter Blue och Ella
06. Färg på ditt hus: Gult / Vitt
07. När är du född: 14 januari 1989
08. Klass: Gick ID05 (Idrottsprogram inrikt. BF)
09. Något jobb: Jobbade på ICA och Dagis innan / Au-pair i USA
10. När gick du upp i morse: 06.00
11. När ska du sova: Efter idol
12. Duschat idag: Nej
13. Kramat någon idag: hmm no
14. Pussat någon idag: hmm no
15. Vad har du ätit idag: frukost , Lunch och "middag"

16. Dagens klädsel: Jeansshorts och svart linne
17. Dagens smink: Mascara
18. Dagens sötnos: E
19. (Går)Dagens roligaste: Basebollen var coolt att se 
20. Har du någon bästa vän? Har många bra vänner <3
21. Hur många har du kysst: Oj, tappat räkningen ;)
22. Vem kramade du senast: Emma
23. Vem saknar du: Alla hemma i Sverige + Mumma och Erik
24. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen hoppas jag
25. Förlät du honom/henne för det? Beror på vad mitt hjärtegull skulle gjort
26. Vem pratade du med i telefon senast: Emma
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Bj : "Du är min hjartevan andå"



FAVORIT:
28. Film: Smala Sussie och Bröllopsfotografen
29. Låt: (just nu) Oskar Linnros - Genom Eld
30. Mat: PAPPAS MAT
31. Dryck: Pepsi Max
32. Färg: Röd
33. Tv-serie: The Hills
34. Stad: Malmö och New York
35. Land: USA
36. Ämne i skolan: Idrott
37. Tv program: Halv 8 hos mig + Idol


SENASTE:

38. Personen du tänkte på: Mumma
39. Personen du pussade: Niklas (eller? ;))
40. Gången du spydde: Första helgen jag festade här i USA (HAHAHA)
41. Gången du grät: Idag
42. Pizzan du åt: i Förrförr går
43. Gången du var i Göteborg: Mitten av Juli hos N
44. Gången du var i Stockholm: Slutet av Juli och fixade Visum
45. Gången du duschade: igår
46. Gången du sov: Eftermiddags
47. Personen som såg dig gråta: Eliz
48. Svart eller vitt: Svart
49. Hund eller katt: Hund
50. Ut och festa eller hemma och mysa: Hmm beror på humör
51. Tvspel eller datorspel: TV-spel
52. Singel eller upptagen: Båda är nice på varsitt sett
53. Pussas eller kramas: Kramas

54. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Inget?
55. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
56. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise
57. Har du svart hår eller blondt: Blondt
58. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa
59. Choklad eller lakrits: Choklad
60. Göteborg eller Stockholm: Göteborg

61. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
62. Coca cola eller fanta: Cola
63. Pizza eller kebab: Pizza
64. Randigt eller prickigt: Prickigt
65. Älska eller älskas: Båda
66. Leva eller dö: Leva såklart


ANTAL:
67. Personer du älskar: Oj, är många jag älskar
68. Personer du hatar: Finns en och annan
69. Pojk-/flickvänner du haft: Hmm desto mer flirter tror jag;)
70. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: 1 ,2 ,3, 4 hmmm tappat räkningen
71. Glassar du ätit på en dag: hmm 2 kanske
72. Nämn en festival du vill på nästa år: Malmöfestivalen
73. Gånger du haft minnesluckor: En gång typ
74. Gånger du varit hög: Hög på Kärlek isf
75. Personer du saknar just nu: många...mest Mumma och Erik<3
76. Gånger ditt hjärta brustit: många gånger


VEM:
77. Vill du kyssa nu: han i Fibes oh Fibes
78. Träffade du senast: J
79. Sjöng du senast för: Mig själv i duschen
80. Hade du senast en msn-konversation med: Emma
81. Spelade du tv/dataspel med senast: ehh ingen
82. Vill du ta med på en resa nu: Mina vänner i Tingsryd
83. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hmm nu ska vi se....;)
84. Förtjänar att dö: =P
85. Är söt: DÄ DU
86. Ska du sova jämte med inatt: Jag är ensam


VAD:
87. Gör dig glad: Komplimanger
88. Gör dig ledsen: Ljug
89. Vill du helst göra nu: Kramas
90. Önskar du att du slapp göra: Gå upp ur sängen på mornarna
91. Vill du ha nu: Jag vill looooove
92. Önskar du dig i födelsedagspresent: hmm en snygg kille
93. Längtar du till: Till jag får träffa alla min kära familj, släkt och vänner i Sverige
94. Tycker du om dina betyg: Jag tyckte mina betyg va hyffsade. Bara man är godkänd=D
95. Ångrar du i ditt liv: "man inser inte hur mycket man tycker om någon förrens det är försent"...DVS jag skulle vilja berättade och visa mer för både Erik och Mumma hur mycket jag älskade dom innan dom försvann.
96. Är det bästa som hänt dig: Ville-bus föddes och att jag kom iväg till USA
97. Tycker du om abort? Beror på läget kanske....faast kanske inte, jag skulle ALDRIG göra de iaf (förlåt mamma o pappa;))
98. Ska du göra nu? Kolla Idol
99. Gör man när man har tråkigt? Kollar på you-tube klipp:D
100. Hur mycket är klockan: 22.26 (06.26 i Sverige)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: papsen

roliga frågor- när du kommer hem får du äta min mat- lovar ;)

2010-09-30 @ 07:10:21
Postat av: papsen

roliga svar menar jag förståss

2010-09-30 @ 07:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0