Aaron heter han förresten!

Vill bara att natten ska gå så jag får träffa min family. Dom ringde innan från JFK men det var ett tag sen så nu sitter dom troligen på flyget mellan New York - Denver. Hoppas på bra väder imorgon, en av aktiviterna är att ta oss till Red Rocks, vill visa min family en av dom finaste platserna (enligt mig) i Colorado såååååå Red Rocks imorgon.

Nu sitter jag nydushad i sängen och väntar på att håret ska torka, orka inte föna. Det var inte det lättaste att duscha idag eftersom jag haft "förbud" på en vecka pga NÅGONTING (berättar sen). Fick bli en snabbdusch iallafall. känner mig myycket fresch och luktar gottt det gör jag med.


Idag var jag ledig som sagt, gjorde mig iordning, gick till Starbucks som jag sa. När jag suttit där ett tag kommer den man som jag träffat på innan gåendes förbi, vet inte om jag berättat om honom än.


Förra gången jag träffade honom så gick han förbi mig, gick tillbaka, sa något men eftersom jag hade musik i öronen så hörde jag inte (han sa att jag hade en fin tröja). Han slog sig ner vid bordet jämte och pratade om vad man skulle uppleva här i USA, han sa till mig att ringa om jag ville ta en fika, hajka eller "bara gå en kort promenad", han ville som sagt ha mitt mobilnr men eftersom jag inte ville ge ut de till en 45-åring så sa jag att han kunde skriva in de på min mobil, såklart så ringer han upp sitt nummer från min telefon och därmed fick han mitt nr
. När han hade gått så kom jag på vem det var, det var mannen som går runt parkn typ 10000 gånger om dagen med tighta träningstights och så vickar han på rumpan, troligen lagd åt andra hållet, Aaron heter han förresten (kollade på min mobil nu).

MEN det jag skulle säga var att han gick förbi idag igen men jag vände bort huvudet i sekunden han kollade mot mig, såg att han gick in på starbucks och det var ju då jag passade på att ta min cykel och cykla iväg.

Cyklade till parken och där var J, L och J (Je´s mamma som ska vara här under tiden min family är här). Vi lekte lite och gungade, var jätte längesedan man gungade ju! Efter en stund så gick dom hem och jag tog min cykel hem också. Gick och la mig för att kolla på Ullared som jag somnade ifrån i Tisdags, somnade även denna gång ifrån det och när jag vaknade hade jag sovit i 4 h. Fattar inte hur jag kan sova så mycket, sov ändå hyffsat bra härrom natten ju.

Nu ikväll har vi iallafall ätit och jag har chillat, känns konstigt att inte inte längre umgås med Mrs Andersson (berättar sen).


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0